PDA

View Full Version : How many mineral hackers have you pwnd?



The End
07-10-2006, 04:30 PM
Yo i been kinda gettin sick of people mineral hacking in top vs bottom but i faced 2 mineral hackers and pwnd em i got reps of one other was hilarious but i didnt save cuz you need the hack to see it correctly. But i would be interested in seeing reps of you guys pwning mineral hackers its so damn funny.

gamepin126
07-10-2006, 05:55 PM
All of 'em.

Empathy
07-10-2006, 08:28 PM
Cus gamepin has t3h h4k 0f l337 g0|)s tat letr him winz ane gam3!!!!11oneone!!one

Wow... that type does not look 'leet' at all.

hba
07-10-2006, 08:32 PM
Probably because 'leet' and 'cool' aren't synonyms of one another.

Now 'leet' and 'noob' on the other hand...

Empathy
07-10-2006, 08:33 PM
Then that type does no look noob at all? What...

Ok, lets just forget this ever happened.

han_han
07-10-2006, 08:35 PM
Post the reps. I think you're bluffing.

gamepin126
07-10-2006, 08:39 PM
Post the reps. I think you're bluffing.

If I did, the server would die, and you'd be mad. So I won't.

Flamez
07-10-2006, 10:22 PM
If I did, the server would die, and you'd be mad. So I won't.
ROFL!!!

Normally those who "need" mineral hacks are those who get pwnzered constantly. So they seek refuge in mineral hacks. They return to bnet and think "OMG I GET L33T H4X I W1LLL PWNZ3R ALL!!!" so they enter a game to try it out.
Then in the game is professionals who dont need hacks to win, such as gamepin126 or anyone else u want to think of. (i dont mean pro's as in 300apm, i mean pros who can win easily on basically all players on bnet)
The game goes forth and the mineral hacking n00b is mineral hacking thinking "omg im gunna get 1337 bc's and wipe out these nubs *cough*"
but because he's wasting him time mineral hacking, hes not building when people like gamepin already have a powerful army, and head off to battle. When the army of gamepin and such reaches their enemies, prolly the mineral hacker first, he destroys them without any problem, while the mineral hacker is yelling "OMGWTF U HAX N00B I WILL PWNZER U AGAIN 1:1 NOOB ILL OWN U" even though hes the one getting owned and mineral hacking rofl. i <3 when people do that. i normally play with my friends, we just laugh at them.




Although i have a mineral hack i dont play melee with it.

gamepin126
07-10-2006, 10:45 PM
dead*

Training-Name
07-11-2006, 03:39 AM
Well, I tried posting this, but the site went down the instant I pressed "Post Quick Reply". ghey....


I've owned all of them. Seeing as how I've only met 2 and they dropped themselves while in a ladder match with me.

saren
07-11-2006, 09:55 AM
Well, I tried posting this, but the site went down the instant I pressed "Post Quick Reply". ghey....


I've owned all of them. Seeing as how I've only met 2 and they dropped themselves while in a ladder match with me.

Lying gets you into hell, you know that right?

guy476
07-11-2006, 11:36 AM
well i beat these noob hackers but right as i was about to hit save replay (wtf) my computer blows up into a million peices, boy was my face red. then i put it back together with my amazing super glue but man if i had those replays of pwning those noob hackers......

han_han
07-11-2006, 04:17 PM
If I did, the server would die, and you'd be mad. So I won't.
I was talking to The_End.

Training-Name
07-11-2006, 04:55 PM
Lying gets you into hell, you know that right?Then I guess you're going to be the Devil's playmate after being a woman.

gamepin126
07-11-2006, 05:28 PM
Lying gets you into hell, you know that right?

Know that line where all the retards, lepers, handicaps, and trannies get in to go straight to the front? Well, they have on in hell.

Gold_Yoshi
07-12-2006, 08:12 AM
Cus gamepin has t3h h4k 0f l337 g0|)s tat letr him winz ane gam3!!!!11oneone!!one

Wow... that type does not look 'leet' at all.
y0u (4n u53 |337k3y f0r 7h3 f1r3f0x 3x73n510n. 17 w0rk5 r34||y 600d.